Sunday, May 31, 2009

my diet huhuhu

Salam hr isnin,

Hmmm...apa ye? ok 2 hari ni...diet ke pantai..ke laut seme. malam semalam kita makan nasi lemak..huhuhu....nak wat camne..hehe...terasa nak makan..hmmm...tp camne pun weekdays kena strict ..kalau tak abis le..tak guna diet..hehehe

dah nak masuk 6 bulan..tp rasanye kena strict la kali ni..dan kita seronot sangat bila jumpa ngan kawan hubby...yang dah lama tak jumpa..cakap kita dah susut sket skrg..dia tanya diet ke? ,...kita kata diet pun ye..hehe..tak diet pun ye...heheh....nak buat camne kan..makan tak clean sangat...tp kalau ade yang perasan kira bagusla..ehheh

sekarang ni tengah peot tapi dah masuk hr ke 4 ..so ok la kot malam ni boleh wat cardio...ataupun pilates...tengokla camne...tak best tinggal workout lama2..rasa cam tak lengkap je hidup..heheh...

okla tu jela..see u all in next entry....

No comments:

Post a Comment