Posts

Showing posts with the label kesihatan

iso 5

Image
Malam ahad yang lalu, kita sempat dengar talk dari prof Azhar yang turut sama membuat kajian dalam pemakanan sihat di atas..iaitu rangkaian pemakanan kesihatan dari zhulian...best sangat dengar seminar beliau..membuat kita lagi faham function2 pemakanan kesihatan tersebut..ianya bukan la dibuat secara rambang...pembuatan pemakanan kesihatan tersebut sangat teliti menggunakan bahan2 yang diimport dan bermutu tinggi. kita juga minum iso5 ni untuk melancarkan pembuangan jugak, kita sudah tidak ada masalah pembuangan...lagi dan ianya sangat2 bagus...sebab ianya fiber....dan apabila kita buang air besar, dia membuang sekali semua toksin2 yang ada dalam badan Ini infonye Iso.5 - Minuman Serat Campuran  membantu anda mencapai pengambilan serat makan yang disyorkan! Setiap hidangan 15g Iso.5 memberikan anda : lebih daripada 6g serat makanan iaitu bersamaan 300g sayur-sayuran lebih daripada 6 billion kultur probiotik, bersamaan pengambilan 6 hidangan produk susu kultur lebih d...

iso 7

Image
Kita dah start amik iso 7 waktu kita peknen...sebab masa tu tak leh makan iso 5 sebab rasanya...biasalah orang peknen bukannya leh makan benda pelik2...lepas tu kita sambung makan waktu lepas bersalin ...sangat2 menolong kita...waktu lepas bersalin...korang leh bayang kesukaran membuang air besar,,,kerana sembelit dan kita mengalami buasir..jadinya kalau nak buang air memang kena beli ubat farmasi tetapi selepas minum iso 7 sangat2 menolong membuang air dengan lebih lancar...dan kebetulan plak kita rabun jadinya kita minum iso7 untuk mata jugak so ini adalah penerangan secara betul berkenaan iso 7 Radikal bebas menyerang kita dari pelbagai sumber, setiap hari. Ketika kita masih muda, tubuh memiliki mekanisme pembaikan dan pembaharuan menyeluruh yang bertindak bagi memastikan fungsian sel dan organ pada tahap optimum, maka kesan radikal bebas adalah agak sedikit secara relatif. Apabila kita semakin tua, kesan kerosakan radikal bebas akan semakin terkumpul. ISO.7 adalah campuran siner...